
ДІТИ ТА ІНТЕРНЕТ
“Мамо, мені нудно!”- коли звучить цей вислів у батьків спрацьовує механізм, потрібно щось зробити із цим і відразу дають дитині телефон, щоб зайняла себе чимось в дорозі, коли потрібно десь почекати, в авто або навіть дома.
ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ?
З доступом до мережі Інтернет телефон стає не тільки забавкою, але і шкідливим для нестійкої дитячої психіки. Дитина як губка, впитує всю інформацію яка надходить з соціальних мереж. Часто в контенті вживається ненормативна лексика. Асоціальна поведінка героїв, яка стає нормою для дитини. Травмуючі відео які взагалі непередбачені для дітей, такі які містять сцени сексуального, насильницького характеру і не тільки.
Після перегляду такого контенту у дитини може спостерігатися:
– підвищена тривожність
-надмірна збудливість;
– з’являються необґрунтовані страхи.
-демонстративність поведінки;
-розлад сну;
-порушення контакту з оточуючими;
-порушення емоційної сфери;
-порушення концентрації уваги.
А ще Інтернет-залежність у дітей формується швидше ніж у дорослих.
Усі ці ризики та загрози впливають на ментальне здоров’я дітей, їхній майбутній потенціал, успішність у школі та безпеку в реальному житті.
ТОМУ, ЯКЩО БЕЗ ГАДЖЕТУ НІЯК, ловіть підказку яку слід ДОТРИМУВАТИСЯ:
НАЙГОЛОВНІШЕ ЧАС
Для дітей різного віку встановлені норми перебування за комп’ютером (планшетом, телефоном): до 5 років – не більше 10 хвилин 5-7 років – до 20 хвилин 7-11 років – до 30 хвилин 12-14 років – до 45 хвилин 15-16 років – до 2 годин з перервами
💛 слідкуйте за дитячим контентом, не залежно від віку дитини;
💚 існують спеціальні програми обмеженого доступу, які блокують сайти і банери «недитячого змісту»;
💛 завантажте мультфільми, фільми, що будуть цікаві вашому чаду;
💚 скачайте ігри для розвитку логіки, уваги, пам’яті, інтелекту і інших якостей. До них відносяться різні логічні ігри, ребуси і головоломки;
💛старайтеся більше часу приділяти дитині, щоб їй було цікаво спілкуватися і грати з вами;
Ваш психолог Ірина Петричук 💛💚